Saturday, December 09, 2006

我是建業(giap)

大家好!讓我試著用中文輸入看看。還不太糟,只是有點慢。
先更新一下我的近况。
我會在這一個月完成我的學位,之後會留在我原來的地方(University of California Santa Barbara)當博士後硔究員。我的email address是: giap@ece.ucsb.edu
來美國也有七年了,時間過的好快。我有將近四年沒有回馬來西亞了,希望明年可以找個時間回去。(以上是我用了十五分鍾輸入的,我應該有很大的進歨空間)

1 comment:

Batu 8 said...

Hi Giap,

Good to hear from you.
At least you were up for the challenge. I was defeated even before started =(
I am currently in Ottawa, Ontario, Canada. Email me at eyap@yahoo.com
If you plan to be in the area, do not hesitate to give me a heads up!